zaterdag 15 augustus 2015

Daar komt het najaar...

En daarvoor zijn nieuwe kleren nodig!
Dus ik begon aan de najaarscollectie...
Ik maakte al enkele outfits, maar ik heb besloten jullie eentje per eentje te tonen!
Vandaag begin ik met 2 stuks uit het nieuwste boekje van b inspired: nummertje 5.
Dat boekje is hier thuis een schot in de roos gebleken...niet alleen staan er leuke dingen in, Fien blijkt perfect in maat 128 te passen!!
Ik ging aan de slag met het patroontje voor de hemdje dat sluit op de rug, zonder veel tralala aan. Tijdens het maken begon ik wat te twijfelen, maar ik zette door ( als je het doorzetten kan noemen, want dit hemdje zat in een wip in elkaar!). En het eindresultaat kon me best bekoren!
Maar...wat moet het kind daaronder aan????
Pas toen ik gisteren een lap ribfluweel verknipte om er een shortje en rokje uit te halen, begon het plaatje in mijn hoofd te kloppen!
Het shortje komt hetzelfde boekje, maar hier moest ik nu en dan wat puzzelen...hoewel ik dus enthousiast ben over de modelletjes uit het boekje, wil ik toch vermelden dat de werbeschrijvingen niet altijd kloppen. Een beginner neemt er dus best wat advies bij van iemand...
Maar goed, genoeg gezeverd zeker? Ik laat de foto's hun werk doen nu!



1 opmerking:

  1. mooi! En haar haar is ook zo leuk. Dat probeer ik nu al jaaaren aan kappers uit te leggen, hoe ik mijn haar wil. Misschien moet ik nu gewoon een foto van je dochter tonen :).

    BeantwoordenVerwijderen