zondag 23 oktober 2011

ik recykleer mee

In blogland wordt veel gerecykleert en dat is natuurlijk aanstekelijk...en vooral heel leuk!! Een tijdje geleden kocht ik in de kringloopwinkel deze gigantische schort:
De madam aan de kassa bekeek me wel eens goed toen ik betaalde...maar ze ziet wel nog veel dingen zeker ;-)
Anyway, een paar maanden geleden ben ik erin beginnen knippen om tot een jas te komen, maar na enkele stikpogingen gaf ik er de brui aan wegens...te moeilijk en hoe moet ik dit ding in godsnaam gevoerd krijgen??? Dus: op de stapel onafgewerkte dingen ermee!
Tot ik dit weekend op zoek ging naar een winterjas voor Daan! Niet 1 jas voldeed aan de eisen van mijn vijfjarige man!! En toen ging plots een lampke branden: ik werk die jas af!! En ja hoor, 1 avondje doorwerken en mijne vent is weer content! Een leuke jas, die helaas niet superdik is, dus der komt nog een dikkere versie aan ook...

2 opmerkingen: