zaterdag 22 oktober 2011

poging nr3

Man wat blijk ik zooooooooooooooo niet goed te zijn in het bloggen...Ik wil niet nagaan hoe lang het geleden is sinds mijn laatste post, maar ik weet dat het lang is...
Bij deze verontschuldig ik mij dus en geef ik een korte update van mijn avonturen.
Mijnen oudsten werd 5 net voor de grote vakantie, een handje vol dus :-) ! Niet te geloven hoe snel alles gaat, want amper een maandje later waren ikzelf en mijn wederhelft welgeteld 6 jaar getrouwd!! Aaaaaaaaaaaaaaah de liefde, nog steeds bloeiende...En toen volgde tijdens die parachtige zomer van 2011 een weekje zee voor ons gezinnetje, efkes uitwaaien kan deugd doen! En hopla, toen kwam en ging de eerste schooldag voor mijn 2 oudste prutsen...het laatste jaartje kleuteren voor Daan en Fien... die mag al proeven van het 2de kleuter, hoewel mijn madammeke nog maar in het eerste kleutertje zit (dankuwel heerlijk goed draaiend onderwijssysteem, waardoor de kleuterklasjes nu toch echt aan het barsten zijn volgens mij...) En verder hebben we natuurlijk nog de spannende avonturen van Cas de onoverwinnelijke...mijn heerlijke hooligan die hier lekker rondcrosst op zijn fietske en zijn grote broer en zus adoreert!!
En dan is er ook nog mijn machientje...mijn nieuwe aanwinst van deze zomer een superverjaardagskadootje, waardoor naaien nu nog beter lijkt te gaan!!! En draaien heeft ze al gedaan zulle: broekskes, kleedjes, tassen, giletjes, jumpsuits, rokskes...der kwam al vanalles vanonder gerold. Het een al schoner dan het andere, maar allemaal de naam mamanessa waardig!
voila! een nieuwe start van hopelijk een schoon blogvervolg!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten