woensdag 4 april 2012

ik daag mezelf uit!!

Het zit weer in mijn koppeke zulle! Ik ben met mezelf een uitdaging aangegaan en wel deze: De komende maanden koop ik geen nieuwe kleertjes voor de kids! Genoeg stofjes in de kast (en in het digitale land) om mijn kinderen te voorzien van leuke en originele kledij niet waar!
Ik ben er maar direct ingevlogen en kijk! ze zijn best leuk om te zien zulle!!






Ziet er al goed uit hé...

En het is vakantie hier in huis...2 weken lang mijn 3 kadetten rond mij!! Maandag en gisteren hebben we gelukkig nog van het zonnetje genoten, want vandaag is daar niet veel van te zien precies...mijn plan: machientjes in de keuken en hopen om toch iets gemaakt te krijgen!! Maar vooral: genieten van mijn kroost, die best schoon samen kunnen spelen...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten