woensdag 11 april 2012

kabouterkes

Toen ik onlangs op Facebook dit stofje zag passeren, moest en zou ik het vinden! Eerst leek het moeilijk te vinden, maar wat je hier niet meer vind, zoek je op Esty natuurlijk! En hopla, na het intypen van gnomeville had ik direct prijs! Geen superlange lijst maar wel genoeg voor mij om een lapje te klikken!
Toen het toekwam werd ik er nog vrolijker van want de kleuren zijn in het echt nog schoner dan op de foto...en toen...knipte ik erin natuurlijk!
Ikke blij, meisje blij...alleen..."maar mama, waar is het kaboutermeisje??" Ah ja! allemaal venten daar in Gnomeville blijkbaar!! Maar goed, volgende keer zoek ik dus kaboutermeisjes, maar ondertussen is ze toch content zulle, met haar kabouterventen!



En toen de kabouterkes klaar waren met werken, maakte ik nog een clutch...met knoopkes deze keer want ik ontdekte dat ge bij de hema ook zo'n stofknopen kunt kopen!

2 opmerkingen: