maandag 12 mei 2014

een ramp zeg ik u...

...dat ben ik in het bloggen!!
En toch probeer ik mezelf te overtuigen hier opnieuw te komen schrijven over mijn naaiseltjes, want hoewel het hier stil was, mijn machine werkte al goed door!
Zoals ik al zei kregen de kids hier een simultane groeischeut, waardoor ik aan het naaien ben gegaan...
Tijdens de paasvakantie rolde er werkelijk vanalles vanonder mijn machine: van tshirts, tot kleedjes, tot pyjama's...
Maar ik ben mezelf deze keer niet vergeten!!
Met kerst kreeg ik het grote naaiboek van femma en daarin had ik mijn zinnen redelijk snel op het bloemenkleedje gezet...in fases werd hier het patroontje geknipt, stof gekozen, geknipt en uiteindelijk mocht ik beginnen stikken...Aangezien ik grote fan ben van kraagjes, heb ik er maar eentje aangezet en toen kwam het spannendste moment: passen...en YES! past als gegoten, dus er zullen er nog wel volgen!


en nog een kleine fotospam van onze vakantie vol naaiplezier...







Geen opmerkingen:

Een reactie posten