maandag 7 september 2015

The girls in black

Ik draag graag kleur, maar je zal me ook vaak in zwart zien...mijn werkbroeken ( losse jogginsbroeken of leggings) zijn standaard zwart. Ik kan die dan met alle kleuren combineren waar ik zin in heb.
Omdat ik het in de turnzaal snel warm kan krijgen ( als juf sleur je met behoorlijk wat materiaal) doe ik graag laagjes aan: shirt, truitje...
Toen ik deze zomer de knip kocht, stond er een truitje in dat direct mijn aandacht trok: een (vals) overslagmodelletje. Dus zo een truitje met lintjes die eraan hangen voor de sier: perfect voor mij, want je kan je niet inbeelden hoe vaak ik met zo een linten ergens aan hang, of hoe vaak een kleuter "toevallig" aan die linten trekt...superheldin dus, als je truitje dan niet telkens openvalt!
Het truitje zat snel in elkaar en past perfect! Er zullen dus zeker nog zulke exemplaartjes volgen, maar dan misschien met lange mouwen ook...


                                      Patroon: knip
                                   Stof: bambiblauw

Fien die houdt ook steeds meer van simpele modelletjes en af en toe komt er wel eens zwart of grijs in haar kast piepen...toen ik deze zomer een bestelling plaatste bij stofopzolder, kon ik niet weerstaan aan een heerlijk grijs tricotstofje met retro meisjes en hun kittens op...Fien is dol op katten, dus ik scoorde direct toen ze me in de stof zag knippen...
Ik koos voor een overslagmodelletje uit ottobre: de prinses castle, en dat bleek een goede keuze! 



                           Patroon: princess castle uit ottobre
                                     Stof: stofopzolder






1 opmerking: