maandag 21 februari 2011

mijnen pols...

Tis nu al een tijdje dat ik pijn heb aan mijn pols, maar de laatste dagen ging het van kwaad naar erger, dus ikke 2 weken thuis :-( Maar probeer u maar eens kalm te houden met drie koters die hier rondlopen/kruipen!
Om alles eens een beetje uit te leggen (voor zoverre ik kan herhalen wat de prof.dr. mij allemaal vertelt!): ik moet ooit eens een ferme duw aan mijnen pols hebben gehad waardoor er een handwortelbeentje (het scafoid) gedraaid zit...En nu begint dat dus meer en meer pijn te doen en veroorzaakt het ook een carpaal tunnelsyndroom (ofte: zenuwen die hierdoor gekneld zitten en ferme tintelingen geven). Maar nu is het grootste probleem dus: waard heb ik het meeste last van? Van da scafoid of da carpaal tunnel geval? Dus na enkele scans wacht mij nu nog 1 in maart om dan te beslissen of een cortisonespuit voorlopig voldoende is, of zou er dan toch al een operatie nodig zijn??
Pfffffffffffffffffffff dus! Ik moet wachten en ondertussen pijn hebben...en nu dus 2 weken nie werken...wordt vervolgd...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten