zondag 27 februari 2011

een tussendoortje ...

Wat doet een mens op een zondagmorgen zo rond 6u30??? Opstaan met den oudsten natuurlijk!! Gelukkig deden broer en zus hem niet na en sliepen die lekker verder (hoera voor de papa!!)Maar goed, daar zaten we dan...hij voor den teevee (go diego go!) en ikke dan??? Tja met da hemd dat efkes stilligt...tijd voor nog een projectje zeker!
Eerst efkes het cirkelrokje dat ik eerder deze week knipte afgewerkt en dan aan een tas begonnen...voor de papa...tot ik mijn stofkes bekeek! Oke dan, kzal het proefmodelleke voor mezelf maken en dan krijgt de papa en nog veel sjiekere en verbeterde tas ;-) !!!
Ik ben al een aardig stuk opgeschoven en hoop morgen klaar te zijn ermee!
En dinsdag kan ik dan mijn hemd afwerken dankzij den gestikten draad !
owkay dan...dochter content, grote zoon en ikke bijna en de papa...die moet nog efkes geduld hebben!

En nu nog een appmicatie kiezen...
Fien: Mama der moet een prinsesje op!
Dus wordt het deze, danseres/prinsesje...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten