woensdag 7 maart 2012

den draad

Den gestikten draad om precies te zijn!
Een jaar geleden startte Griet hier in kortrijk een naaiclubke...en gezellig maandelijk samenkomen met naald en draad...en machientjes, en wol, en stofkes en noem maar op!
Die eerste keer, man wat een verhuis was me dat zeg! Ik wist echt niet wat ik mee moest nemen, dus ik vulde en vulde mijnen bak maar...ik was dus enorm zwaar geladen en op het einde van die eerste, zeer gezellige, avond, had ik echter geen afgewerkt product...
ondertussen zijn we een jaartje verder en beleefden we met ons groepje al vele gezellige stik en haakavonden en gisteren was er weer zo eentje!!
Ik ging ernaartoe met een klaargeknipte noodlehead zwemzak, 2 geknipte bavetten en 2 geknipte ritstasjes. De zwemzak wilde ik zeker af hebben (want die pronkt nu toch al een tijdje op verschillende blogs, dus het werd tijd dat ik er ook eentje maakte...) en rest was voor het geval ik nog tijd overhield...
En tussen het babbelen door is het me dan ook gelukt! Daan gaat vanaf nu in stijl naar de zwemles met zijn eigen zwemtasje! En nu begrijp ik dan ook waarom er al zovelen die tas maakten! Wat een leuk projectje met ongelooflijk mooi resultaat!!

En er was zowaar nog tijd over om 1 bavetje te maken ook!
Alweer een geslaagde, gestikten avond! Merci dames, voor het maandelijkse onderonsje!

2 opmerkingen:

  1. Ah zo doet gij dat! Stoffen op voorhand knippen!!
    Probeer ik volgende keer ook...
    Ik leer alle dagen bij ;p

    BeantwoordenVerwijderen