dinsdag 13 maart 2012

salopetje...

voor een net zindelijke jongen...Kan dat?!?
Net als ik het ideale patroontje voor een hip salopetjes vind, wordt mijn miniman zindelijk! het kind is net 2 en besluit om het ineens goed te doen, dus ook 's nachts blijft de pamper droog! Natuurlijk vinden we dit hier geweldig, alleen jammer dus voor het immer schone broekske dat net vanonder mijn masjien rolde...maar goed, het is nog wel evnetjes voor hij zo'n kort gevalleke kan dragen (alhoewel het donderdag een "warme" dag wordt...) ik kan dus al beginnen oefenen met knoopkes openen! Want dit dingske wordt gedragen zeg ik u!
nu nog die linkerpijp afwerken en hij kan gaan paraderen! Dit is trouwens een recyclageprojectje geworden: een oude jeans en een hemd uit de kringloop!

En ook ik ben gevallen voor die overschone hoodie van Heidi and Finn:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten