woensdag 11 december 2013

Voor mij!!

Dat er een nieuw boekske op de markt is, dat hoef ik jullie zeker niet te zeggen, en dat er leuke projecten in staan, dat wist je ook al hé...
Wel, ik vond dat het tijd was om mezelf nog eens van een nieuw winters kleedje te voorzien en het Harlequin patroon was me onmiddellijk opgevallen: simpel met leuk resultaat: net iets voor mij dus!!

Vrijdagavond tekende ik het patroon, zaterdagochtend deed ik van stofje knippen en stikken en hopla! Nieuw kleedje in mijn kast...en echt jong, wat een leuk modelleke: simpel maar o zo schoon!!
Ik werkte mijn versie af met beleg aan nek en mouwtjes, maar zal volgende keer voor de afwerking met biais kiezen denk ik. een rits hoeft er niet in, maar als je graag makkelijk en elegant je kleedje uittrekt, dan is die rits geen overbodige luxe...


Het stofje vond ik in oktober in den beer en ik denk dat het gewoon voor zo een modelleke gemaakt is!!

7 opmerkingen: