maandag 30 december 2013

zeg eens een cijfertje...

Ik weet het, ik had gezegd zondag 29 december om 18u en ik laat jullie nu toch wel wachten tot maandag 30 december om 19u45 zeker...
maar goed...daarpas zei ik aan de oudste: "zeg eens een nummerke tussen 1 en 10 en die antwoordde (vooraf gegaan door een paar keer maar waarom???) met het nummerke 6!
Een kijkje tussen de vorige reacties bracht me bij reactie nummer 6 en die kwam van Grietsel!
Johei dus! Stuur je mij een berichtje met je adres grietsel?
Dat mag op: mamanessahandgemaakt@gmail.com

En voor wie zelf aan de slag wil, ik maakte zondag nog een baret en nam daarbij enkele fotootjes...ik zal die dus snel in een handleidingske proberen te gieten en plaats dit dan asap online!
En die baret hé;;;die maakte ik uit een restje stof dat ik gebruikte om een louisa jurkje te maken naar het patroon van compagnie M ...Het mag gezegd: heerlijk jurkje om te maken, dankzij een overduidelijke handleiding die erbij zit!



en dan ga ik nu snel verderwerken aan die last minute nieuwjaarskadootjes!!!

1 opmerking: