zaterdag 28 juni 2014

Wow!

Onlangs zag ik via bloglovin mijn aantal volgers stijgen!
Ik ging zowaar over die kaap van 100 volgers...en ik moet zeggen: dat is fijn om te lezen zeg!
Maar wat als ... jullie met nog meer mijn blogje zouden volgen? hoe fijn zou dat niet zijn zeg :-)
En wat als ... ik jullie hiervoor erg dankbaar zou zijn?
Met een schoon (heel schoon zelfs al zeg ik het zelf) uitgewerkte fotohandleiding voor de one and only mamanessa boekentaskes??? Zo slaag jij er misschien in om tegen die eerste september uw kroost in een geheel handgemaakte boekentas naar school te sturen!!!
Maaaaaaaaaaaaaaaaar... dan zou ik wel heeeeeeeeel graag de bloglovin teller zien stijgen...graag tot 200 aub, en mocht deze nog hoger gaan, dan heb ik misschien nog wel leuke dingen in petto, want laat ik nu graag zo een handleidingen in elkaar steken en er nog eentje op mijn computer hebben zeker!
Dus, wie graag aan de slag zou kunnen met mijn handleiding...deel mijn blogje en ronsel volgers...dan komt deze handleiding binnenkort hier beschikbaar!

En om toch geen post te hebben zonder foto's...om deze tassen gaat het hier:


9 opmerkingen:

  1. Waauw, tof! Ik zal direct het goede woord gaan verkondigen se! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben al volger en een fotohandleiding voor een boekentasje zou ik geweldig vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een volger erbij! Zo'n handleiding zounik wel willen winnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik volg sinds kort en die handleiding zie ik helemaal zitten ;-)
    Prachtige boekentasjes maak je!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk idee, doen, zou ik zeggen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik volgde al, maar zal nog eens delen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke boekentasjes en stofjes! Waar kocht u de stofjes? (vooral gnomeville en bolletjes blauw?)

    BeantwoordenVerwijderen