maandag 30 juni 2014

Een dagje naaien...

Maar dus echt hé!!! Een hele zondag naaien, dat was gisteren de planning bij mezelf en mijn naaivriendinnekes van Den Gestikten Draad. Een leuke dag met An van Ienemiene, dat is het geworden!!
Terwijl de rest aan de slag ging met het patroon van de retrojurk, mocht ik me gooien op dat van de Anais, want ik had nood aan een katoenen jurkj voor mezelf!
Na het doorkrijgen van alle benodigdheden stelde ik vast dat ik de ideale lap stof liggen had voor dit projectje. Dus enkel nog op zoek naar een passend voeringstofje en ik was er klaar voor!
We begonnen om 9u en echt hé, zonder zeveren, we hebben heel flink doorgewerkt zodat we met z'n allen tegen 18u een (zo goed als) afgewerkte jurk mee naar huis namen!
Foto's van de anderen ben ik vergeten te nemen, maar aangezien ik vandaag mijn jurkje al aanheb, kan ik dit aan jullie showen!
Nogmaals een grote dankjewel aan An, voor haar goeie begeleiding en aangenaam gezelschap! Ik kijk nu alweer uit naar je nieuwe patroontje!!





5 opmerkingen: