donderdag 3 juli 2014

En miss is ook voorzien van een GROTE boekentas!

Op 1 september is het zover...dan vertrekt mijn meisje ook naar het eerste leerjaar...slik...alweer een kleutertje minder hier in huis...
En een meisje dat droomt van ballerina worden...dat krijgt van mij een zwanentas...ken je klassiekers!!
Het stofje is er eentje van Michael Miller, het perfect passende katoentje voor de voering vond ik bij de Soldeur...Het patroontje is mijn eigen recept! en niet vergeten hé...bij 200 volgers zwier ik de handleiding voor zo een tas online!
Uit het restje stof dat overblijft zal ik nog haar map pimpen, zodat alles zalig bij elkaar past...maar nu gaat ook deze tas nog eventjes in de kast!!





7 opmerkingen:

  1. Super mooi tas . Je maakt er wel hele mooie . Ik hoop dat er vlug genoeg volgers zijn .
    Groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie tas zeg!!!
    ik ga ook starten aan het tasje voor mijn meterke.... nu hopen dat ik me nog alles kan herinneren van je workshop

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke boekentas! Hopelijk zit je snel aan je volgers zodat we ons ook eens kunnen wagen aan zo'n leuke boekentas!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. fantastisch. En als je nu eens een workshop zou organiseren? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi hoor. Nu zal ze de enige zijn met zo'n boekentas

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ja een workshop ... mijn lijstje met boodschappen voor morgen ligt klaar. Dan maar hopen dat het ook zo goed lukt ...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een knappe tas!!! Ik was op zoek naar een leuk patroon om een eerste boekentas voor mijn kleine muis te maken die na de herfst naar de klas mag...en wat zie ik hier...bij 200 likers mag die handleiding het net op :) Wel lieve iedereen ik mag met heel veel trots zeggen dat ik net de 200ste volger geworden ben :) :) :)

    BeantwoordenVerwijderen