donderdag 24 juli 2014

slapen met Mara

Momenteel loop er een heuse Mara blogtour bij compagnie M en vandaag mag ik er gastbloggen!
Ik maakte eerder al enkele louisa jurkjes van haar hand en deze waren steeds een heerlijkheid om te maken (en naar het schijnt ook om te dragen!), dus deze mara blouse wilde ik al een tijdje maken. MAAR! ik heb een jurkjesverslaafde dochter...dus ik wist dat zo een hemdje in de kast zou blijven liggen...tot ik een mara jurkje zag passeren...o ja! dit zou het worden! Ik had eigenlijk een winters jurkje in mijn hoofd...zo een beetje schooluniformachtig, maar toen werd het echt zomer en dochterlief mankeerde nog een frisse pyjama...
En toen stopte ik mijn jurkjesidee nog even in de koelkast en maakte ik een Mara-pyjama!
dochterlief is dolgelukkig met haar pyjama en ik ook eigenlijk :-)
Het stofje is er eentje van Stenzo en kocht ik bij in den beer, de paspel komt van bij fino in fondo.








5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie pyjama. Je dochter gaat zeker en vast zachte dromen tegemoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hier ook al verschillende Mara's gemaakt en exact datzelfde stofje ligt hier ook te wachten :-)

    madebyelke.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeeeel leuk! Ik hou wel van de Mara pyjama's. Het is de tweede die ik spot. Misschien moet het patroontje omdopen? M

    BeantwoordenVerwijderen